marți, 13 martie 2012

Mulțumim George!

Mihai: Mulțumim George din 13 martie 2012 tradus de Ileana Ruxandra în 2019 

Drogați cu adrenalină: am tot am auzit expresia asta, în special pregătindu-ne să călătorim în Noua Zeelandă și nu știu ce înseamnă. Bănuiesc că se referă la oamenii care au o dorință insațiabilă de distracție riscantă, ce-ți face să-ți sară inima din loc. Noi nu suntem așa. Ileana (fiica mea) dintr-un motiv neclar, vrea să încerce să se dea cu coarda bunjy, crede că i-am promis că va putea să o facă în Queenstown, dar crede greșit. Ileana (soția mea) ar alege întotdeauna un carusel în locul a ceva mai rapid și nu s-ar sui în ruptul capului pe un rollercoaster. Ioan este interesat, dar este grijuliu și precaut și nu-l distrează prea tare experiențele ce-ți fac părul măciucă. Maria poate ar face ceva dacă ar reuși cineva să o desprindă de cărțile ei. În ceea ce mă privește pe mine, am mers cu trei taxiuri în Kathmandu. A fost mult mai ieftin, pe nepregătite și de necontrolat, și cu mult mai periculos decât orice ar putea oferi aici în Noua Zeelandă.

Totul începe după suntem închiși în această cutie și luați pe sus


Am primit o donație semnificativă din partea lui George, fostul meu șef, menită „doar pentru distracție“. A fost o surpriză totală, chiar înainte de Crăciun, când eram în New Delhi. De atunci am tot călătorit, dar n-am prea avut șansa să avem distracție în sine. Așa că atunci când am ajuns în Queenstown, aveam ceva bani, aveam vreme grozavă, un peisaj mirific și o mulțime de opțiuni. Queenstown e cunoscut ca fiind „capitala mondială a aventurii“. Primul loc comercial în care a început săritura cu coarda bunjy a fost podul Kawarau de către dl. Bunjy, în 1988. În zilele noastre sunt mult mai multe opțiuni, pe lângă jetboat, surfing pe râu, cu barca peste cataracte, zburat, parasailing, skydiving, etc. Queenstown avea 8.000 de locuitori acum câțiva ani, acum au 13.300. Mult mai mulți turiști vin din toată lumea să absoarbă peisajele extraordinare și să încerce toate activitățile mai sus enumerate, la care se adaugă drumeție și mersul cu bicicleta de munte. Noi am ales să mergem cu gondola până pe vârful muntelui și acolo să facem curse cu mașinuțele. Sunt două piste unde oamenii se pot da în mașinuțe cu trei roți pe munte în jos, apoi să se suie într-un lift și să se dea din nou, și din nou, și din nou. Și copiii și părinții s-au distrat de minune. Pozele spun mii de cuvinte, a fost super și-ți mulțumim George! O să ținem minte ziua asta în Queenstown!

Dup-aia coborâm la capătul celălalt

după care în faza a doua e un scaun deschis

în cercând să prind o imagine a copiilor

mașinuța e prinsă sub scaunul de teleferic

Una sau două poze pentru amintire

primele bilete
Instrucțiuni și poza oficială
după câteva ezitări chiar merge bine

pozând chiar și la mare viteză


Zâmbet inegalabil
Queenstown, în Noua Zeelandă   

Câteva fețe zâmbitoare

Incredibil, suntem mai aproape de polul Nord decât de New York!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu