duminică, 16 octombrie 2011

Prima zi

E ora 10 seara acum și suntem deja în camera de motel. Am mai stat aici cu mult timp înainte și soției mele nu i-au plăcut paturile. Am încercat să iau alt hotel dar  până la urmă tot aici am ajuns. De data asta am încercat camera 39.

Deci asta a fost prima zi. Epuizantă. Mi-am imaginat un program lejer, aproape plictisitor până pe la ora 13-14, când urma să ne luăm mașina închiriată și să conducem liniștiți la aeroport. Nici pomeneală. Se pare că a pune o casă „la naftalină” pentru un an e destul de complicat, de curățat totul, de golit toate dulapurile de mâncare, de acoperit toată mobila, de spălat totul. Ileana Ruxandra ne-a făcut să ne desfacem toți bagajele și apoi să le punem la loc, multe întrebări și explicații și chiar noi probleme ce trebuiau rezolvate. Am plecat până la urmă la 16:41. Cu ajutorul bunilor noștri prieteni totul a fost gata. N-a fost plăcut să conducem prin întuneric și ploaie. Am reușit, am plecat și e adevărat și nici măcar nu-mi dau seama ce simt.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu