duminică, 6 martie 2011

Două sute douăzeci și cinci

Ghici ce? Poți să ai o numărătoare inversă de-adevăratelea numai după ce ai hotărât ziua zero. Noi am numărat zilele și până acum, dar de fapt nu știam când o să plecăm. Acum știm. De la ultima mea postare ne-am tot gândit și răzgândit între 23 octombrie și 27 noiembrie, cu două planuri diferite. Tot așteptam un răspuns de la serviciul meu și așteptând, cercetam diferite bilete de avion. Și tot așteptam. Nu știu nici eu ce așteptam, poate să descopăr felul potrivit de a pune problema. Într-o zi mi-am dat seama că tot plănuind pentru această călătorie ne-am întors cu susul în jos. Știm sfârșitul, dar nu începutul. Dar de fapt nu știm nici sfârșitul, așa că poate ar fi mai bine să începem cu începutul. Deși poate ar fi plăcut să terminăm călătoria în România în decembrie 2012, orice e posibil și s-ar putea să o terminăm în septembrie, sau iunie, sau noiembrie. O să știm când ne-a ajuns și suntem pregătiți să ne întoarcem acasă. Sau poate banii se vor termina și va trebui să ne oprim.

I-am explicat acestea directorului meu și în timpul unei conversații de cinci minute mi-a spus că ar trebui să decid. Ne-am uitat pe calendarul pe care îl avea pe perete și am hotărât ca ultima mea zi să fie 15 octombrie. Inițial nici unul din noi nu și-a dat seama că e o sâmbătă iar noi nu lucrăm sâmbăta. Sună bine: 15 octombrie.

Sâmbătă dimineața am cumpărat primele bilete. E uluitor. Bilete pentru 29 februarie, 360 de zile de acum încolo. Zbor de la Kuala Lumpur la Christchurch pentru mai puțin de 105 dolari de persoană. Cu taxe, prânz și bagaj incluse. E pentru o distanță mai mare decât de la noi până în Europa. Dacă aș găsi bilete pentru Europa la același preț probabil că am merge la fiecare două săptămâni. Dar înainte să le luăm a trebuit să decidem dacă vrem să vizităm întâi Asia sau Australia. Părinții noștri încă nu s-au decis dacă să se întâlnească cu noi în China. I-am întrebat dacă ar considera să vină în noiembrie. Au spus că nu, noi să ne facem planurile cum considerăm noi că e mai bine. Dacă începem din Japonia călătoria ar fi mai scurtă cu 8000 de mile și ar costa cu 2500$ mai puțin. N-avem încă biletele pentru Japonia și mai avem încă 225 de zile până să ne suim în avion… Încă mai lucrez la asta.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu